2013. szeptember 8., vasárnap

Hazai kézművesek #2

Prince House - egyedi nyeregalátétek



1.) Kérlek, mutasd be pár mondatban azt amit csinálsz!
Jó minőségű, és megrendelésre készülő, ló  és lovas felszerelést kínálok mindenkinek, aki szeretne, de a legfontosabb számomra az egyediség. Hiába rengeteg a vevőm, még sosem fordult elő két ugyanolyan alátét, lovaglónadrág, póló vagy takaró.

2.) Mióta foglalkozol ezzel/hogyan kezdtél bele?
Körülbelül 2012 novembere óta foglalkoztatja a fantáziámat a dolog, hogy olyat alkossak, amit senki más, de akkor még főleg magamnak és ismerősöknek vállaltam munkákat. 2013 január óta hirdetem csak az interneten a munkáimat, eleinte csak nyeregalátétekkel foglalkoztam, de már sok minden mást is meg tanultam készíteni.  A kezdő löketet az adta, hogy mikor „saját” lovam lett, nem találtam sehol olyan alátétet, ami igazán az én ízlésemhez passzoló lett volna, így elkezdtem kiötölni, hogyan lehetne megvalósítani a dolgot. A többi pedig már jött magától.

3.) Mennyire tölti ki a mindennapjaidat?
Szinte teljes mértékben. A varrás lassú, idegesítő és időigényes dolog, és mivel maximalista vagyok, ha valami nem jó akár tizedszer is újra kezdem ismételgetve, hogy: „Én ilyet nem adhatok ki a kezeim közül…” Nagyjából minden napomból 2-3 órát folyamatos varrással töltök, és akkor a hímzésről, és szabásról még nem is beszéltünk. De megéri, mert végül mindig valami új, és gyönyörű indul útnak.

4.) Mi az, ami kiemel téged a többi hasonló vállalkozás közül? Mitől különleges az, amit te csinálsz?
Azt hiszem, az első és a legfontosabb amit ki kell emelni az az egyediség, természetesen. Bárki keres meg bármilyen tervvel, én igyekszem megvalósítani, és végül akár hosszas beszélgetések és tárgyalások után, de sikerül olyat kitalálni, ami csak neki és a lovának készül kizárólagosan. Egyre jobb minőségben is dolgozunk, puha és egyedülállóan vastag, strapabíró alátétekkel, bár természetesen mindig lesz hova fejlődni.

5.) Mit tartasz az eddigi legnagyobb sikerednek, mire vagy igazán büszke?
Arra a rengeteg elégedett vásárlóra, akik lelkendezve jeleznek vissza, hogy mennyire örülnek a felszereléseknek, és milyen jól néz ki benne a lovuk/saját maguk. Az ilyeneket mindig nagyon jó érzés elolvasni, és számomra a visszajelzések döntő fontossággal bírnak.

6.) Kik a célközönséged? Kik keresnek meg általában?
Véleményem szerint nincs célközönség, nagyjából mindenféle lovas ember csoportok tagjai betalálnak, olyanok, akik versenyeznek, olyanok, akik csak hobbi célra szeretnék, vagy akár aki a kedvenc lovának szeretne szép felszerelést, de rendeltek már huszár sabrakot is tőlem. Tehát azt kell mondjam, hogy a PrinceHouse tényleg mindenkihez szól, hiszen az áraink sem égbe kiáltóak és megfizethetetlenek.
Ez az enyém. :) Én megterveztem, Bianka pedig megalkotta.
7.) Hogyan léphetnek kapcsolatba veled az érdeklődők?
A facebookos oldalamon mindig elérhető vagyok, jobb szeretem ha ott érdeklődnek az emberek, mint a magán profilon.

Előzmények: KreAlma

2 megjegyzés:

Judit írta...

Szia! A Noe állatotthonban nagyon sok paci vár arra, hogy valaki magához vegye őket. Nem gondolkodtatok még azon, hogy bővítsétek az állományt?

Hungrianfarmlife írta...

Kedves Judit! Nem, kettőnknek pont elég a két ló. Ezentúl anyagi lehetőségünk sincs arra, hogy felelősségteljesen többet tartsunk el, valamint a rendelkezésünkre álló füves karámok épp eltartanak 2 lovat 2-3 hónapon keresztül, viszont 3 esetében már teljesen kitaposódna az a kevés fű is, így egész évben gondoskodnunk kellene a több, mint két lónak szükséges szénáról.