2013. november 27., szerda

Karácsonyi díszek #2

December elsején gyújtjuk meg idén az első gyertyát az adventi készülődések közepette, úgyhogy ideje volt elkészítenem az idei adventi "koszorúnkat", ami most nem koszorú, hanem tálban elrendezett kis szépségek gyülekezete. Vettem az Ikeában 4 darab krémszínű tömbgyertyát, felkutattam a kreatívos dobozom mélyéről a még évekkel ezelőtt vett fahéjas csomagot, ami rengeteg egész fahéjat tartalmaz, került még elő toboz, dió, csipkeszalag, zsineg.

Két gyertyát félbetört fahéjakkal díszítettem. Minden egyes fahéjat ragasztópisztollyal rögzítettem, majd amikor a burkolás megtörtént,akkor még egy utolsó fixálásként csipkeszalaggal kötöztem össze.
A másik két gyertyának az aljára szintén csipkeszalagot ragasztottam (ez a fotón sajnos nem látszik), a felső harmadát pedig natúr zsinegel kötöztem át. A gyertyák elkészültek, így elhelyeztem őket a szintén Ikeás tányéron, köréjük pedig diót és tobozokat rakosgattam.

Nincsenek megjegyzések: